Isla, Cantàbria, Espanya
68 €
El preu més barat
per nit
Ofertes més barates | Preu base per nit |
---|---|
Al centre | 1,2 km |
---|---|
Puntuació | 7,3 |
Aeroport més a prop | Santander |
Distància fins a l'aeroport | 21,3 km |
Hora d’entrada | 16:00 |
---|---|
Hora de sortida | 11:00 |
Normes | Animals permesos prèvia consulta. S’hi poden afegir suplements. |
Pagament i cancel·lació | Les polítiques poden variar segons el tipus d’habitació i el proveïdor. |
General |
|
---|---|
Activitats |
|
L'Hotel Olimpo està situat en una península de 17.000 m² a Isla, a 5 minuts a peu del centre i té accés directe a 2 platges i al passeig marítim. Ofereix una piscina exterior, sauna, gimnàs, pista de tennis i una boutique. Hi ha WiFi gratuïta i aparcament privat gratuït. Totes les habitacions de l'Olimpo tenen una terrassa privada amb vistes a les platges d'Isla i Noja. Disposen d'aire condicionat, minibar i TV de pantalla plana. El bany és privat i està equipat amb articles de tocador gratuïts, banyera i assecador. Els clients poden gaudir d'unes vistes magnífiques al mar des del bar-cafeteria gastronòmic i la terrassa de l'Hotel Olimpo. El restaurant serveix especialitats en marisc i verdures de proximitat. El juliol i l'agost, l'hotel ofereix música en directe o DJ i una guarderia per a nens. També hi ha una embarcació que portarà els clients a la platja de La Barrosa de manera gratuïta.
Este establecimiento presenta una ubicación ideal, está equipado con una piscina infantil, pistas de tenis al aire libre y una piscina y, además, está situado a solo unos minutos conduciendo de Noja.
Situada en Arnuero, esta propiedad se encuentra a un breve paseo en coche de Bareyo y de Noja.
Durante su estancia en Arnuero, esta propiedad le brinda la posibilidad de disfrutar de un entorno confortable y tiene, además, alquiler de bicicletas, un parque infantil y un servicio de guardaequipajes.
Ubicado en Arnuero, este hotel está a un pequeño viaje en coche de Noja.
Situado en Arnuero, este hotel se encuentra a un pequeño trayecto en coche de Noja.
El Hospedaje El Marinero es un alojamiento con una buena relación-calidad precio situado a solamente un corto trayecto en coche de Noja.
Situado en Arnuero, este hotel se encuentra a un breve trayecto en coche de Noja y de Santoña. También cuenta con un spa de día equipado con instalaciones de calidad, tales como un jacuzzi y una sauna.