Ratones de Biblioteca

Ratones de Biblioteca

Alberg
 

Calle Juan de Vera 37, San Cristóbal de La Laguna, Tenerife, Espanya

Excel·lentBasat en 277 valoracions
9,3

38 €

El preu més barat

preu per nit

Proveïdor
Total per nit

Les millors ofertes per a Ratones de Biblioteca

Consulta les ofertes més interessants disponibles per a Ratones de Biblioteca i assegura't d'aconseguir el millor preu per a la teva estada. Els establiments es van actualitzar el dia 9 de June de 2025 per últim cop.
Mon 16/6
Tue 17/6
Tipus d'allotjament
Total + taxes/impostos
Enllaç de reserva
Habitació estàndard, tipus de llit no especificat
Com afecten a la classificació els pagaments que rebem i com classifiquem els resultats?
Més informació
*El total inclou les taxes i els impostos locals estimats a pagar a la sortida.
Els preus són per a 1 nit, inclouen l'IVA, però no inclouen taxes ni impostos locals.
Garantia deT'ho garantim!

Informació sobre Ratones de Biblioteca

Consulta la informació essencial, els serveis i les funcions que ofereix Ratones de Biblioteca, on trobaràs informació sobre allò que et trobaràs durant l'estada. La informació sobre aquest establiment es va actualitzar el dia 9 de June de 2025 per últim cop.

Good to Know

Hora d’entrada16:00
Hora de sortida11:30
Pagament i cancel·lacióLes polítiques poden variar segons el tipus d’habitació i el proveïdor.
Número de la recepció+34 822 173 402
Número de llicència: H-38-4-0000129

Avantatges i serveis a Ratones de Biblioteca

Llista completa dels serveis que trobaràs a Ratones de Biblioteca, a les instal·lacions, l'edifici i les habitacions
  • Wi-Fi gratuïta
  • Cafetera
  • Wi-Fi disponible a tot arreu
  • Articles de neteja personal gratuïts
  • Internet
  • Animals permesos prèvia consulta. S’hi poden afegir suplements.
  • Esmorzar gratuït
  • Assecador de cabells
  • Bressol disponible
  • Microones

General

  • Per a no fumadors
  • Terrassa/Pati
  • Gel de bany
  • Assecador de cabells
  • Habitacions familiars
  • Tovalloles
  • Bressol disponible
  • Extintor
  • Terra enrajolat/de marbre
  • Nevera
  • Articles de neteja personal gratuïts
  • Bany compartit
  • Calefacció
  • Esmorzar gratuït
  • Cafetera
  • Escriptori
  • Microones
  • Armari
  • Zona de fumadors

Activitats

  • Jocs de taula/trencaclosques

Serveis

  • Transport a l’aeroport (de pagament)
  • Contractació de visites guiades
  • Servei de trasllat (de pagament)

Valoracions sobre Ratones de Biblioteca

Llegeix valoracions i testimonis de primera mà de clients que s'han allotjat a Ratones de Biblioteca i proporcionen informació sobre la seva experiència. Els viatgers han deixat 277 valoracions sobre Ratones de Biblioteca fins ara. Les dades de les valoracions es van actualitzar el dia 9 de June de 2025 per últim cop.
9,3
ExtraordinariBasat en 277 valoració verificada valoracions

No s’ha trobat cap valoració. Prova de suprimir un filtre, canviar la cerca o restablir-ho tot per veure valoracions.

Fotos de Ratones de Biblioteca

Visualitza una col·lecció de 16 fotos on es mostren les habitacions, els serveis i les instal·lacions de Ratones de Biblioteca; t'ajudarà a visualitzar l'estada. Les fotos d'aquest establiment es van actualitzar el dia 9 de June de 2025 per últim cop.

Hotels similars a Ratones de Biblioteca

Descobreix altres establiments a San Cristóbal de La Laguna que ofereixen una experiència i un ambient similars a Ratones de Biblioteca. En total, hi ha 351 hotels que atenen viatgers a San Cristóbal de La Laguna. Les dades de preus es van actualitzar el dia 9 de June de 2025 per últim cop.

Explora San Cristóbal de La Laguna

Ratones de Biblioteca es troba a Calle Juan de Vera 37, al barri de de San Cristóbal de La Laguna. Les dades dels llocs d'interès populars es van actualitzar per última vegada el dia 9 de June de 2025.

Cotxes de lloguer

39 € de mitjana diària

Aeroports més propers

  • A quina distància es troba Ratones de Biblioteca de Cathedral of La Laguna?

    Cathedral of La Laguna de San Cristóbal de La Laguna està a 0,3 km de Ratones de Biblioteca.

Preguntes més freqüents a l’hora de reservar a Ratones de Biblioteca

Troba respostes a les preguntes més freqüents sobre reserves, serveis, polítiques i molt més en reservar una estada a Ratones de Biblioteca. Les preguntes freqüents es van actualitzar el dia 9 de June de 2025 per últim cop.
  • A quina distància està Ratones de Biblioteca de l'aeroport més proper, Aeroport de Santa Cruz de Tenerife Tenerife-Norte?

    A 4,3 km de distància, Aeroport de Santa Cruz de Tenerife Tenerife-Norte és l'aeroport més proper a Ratones de Biblioteca. El temps mitjà d'un trajecte en cotxe de Ratones de Biblioteca a Aeroport de Santa Cruz de Tenerife Tenerife-Norte és de 0 h 03 min. Et recomanem consultar l'estat del trànsit entre l'hotel i l'aeroport.

  • Quina és la millor forma per als clients d'anar de Aeroport de Santa Cruz de Tenerife Tenerife-Norte a Ratones de Biblioteca?

    Demanar un taxi o utilitzar un servei de cotxe compartit per anar de l'aeroport més proper, Aeroport de Santa Cruz de Tenerife Tenerife-Norte, a l'hotel és normalment la solució de transport més econòmica.

  • Ratones de Biblioteca admet animals domèstics?

    Sí, Ratones de Biblioteca admet gossos i altres animals domèstics.

  • Quin és el número de telèfon de Ratones de Biblioteca?

    La millor manera de posar-te en contacte amb Ratones de Biblioteca és trucar al +34 822 173 402.

  • Ratones de Biblioteca té servei de Wi-Fi?

    Sí, Ratones de Biblioteca té servei de Wi-Fi disponible per als clients de l'hotel.

  • Quin és l'horari de sortida de Ratones de Biblioteca?

    A Ratones de Biblioteca, normalment les entrades són a partir de les 16:00 i les sortides abans de les 11:30.

  • Ofereix Ratones de Biblioteca esmorzar gratuït?

    Ratones de Biblioteca ofereix esmorzar gratuït amb algunes tarifes. Confirma les dades de la reserva per determinar si la tarifa inclou esmorzar gratuït.

  • Quin és el mes més barat per allotjar-se a Ratones de Biblioteca?

    Per tal d'estalviar en la reserva a Ratones de Biblioteca, mira d'allotjar-t'hi en juliol, quan els preus solen ser més baixos (42 €).

  • Quin és el dia més barat per iniciar una estada a Ratones de Biblioteca?

    Valora l'opció d'arribar a Ratones de Biblioteca el divendres, quan el preu per nit sol ser més baix (39 € per nit de mitjana).

  • A quina distància es troba Ratones de Biblioteca de Cathedral of La Laguna?

    Cathedral of La Laguna de San Cristóbal de La Laguna està a 0,3 km de Ratones de Biblioteca.

Mostra més preguntes freqüents

Milions d'opinions

Valoracions i opinions reals de milions d'hostes com tu. Reserva amb confiança el teu allotjament ideal.

Les millors ofertes d'hotel

HotelsCombined cerca les opcions disponibles a més de 3 milions d'hotels i allotjaments, i en recopila els resultats en un mateix lloc perquè les puguis comparar i trobar el teu allotjament ideal.

Cancel·lació gratuïta

Tots sabem que els plans canvien. Cerca i reserva hotels i allotjament a HotelsCombined amb agències que ofereixen cancel·lació gratuïta