Plaza Puerta Del Mar, 3, Alacant, País Valencià, Espanya
113 €
El preu més barat
per nit
Al centre | 0,4 km |
---|---|
Puntuació | 8,2 |
Aeroport més a prop | Alacant-Elx |
Distància fins a l'aeroport | 9,6 km |
Hora d’entrada | 16:00 |
---|---|
Hora de sortida | 12:00 |
Internet | Internet gratuïta |
Normes | Animals no permesos |
Pagament i cancel·lació | Les polítiques poden variar segons el tipus d’habitació i el proveïdor. |
Número de la recepció | +34 965 147 021 |
General |
|
---|---|
Activitats |
|
Serveis |
|
L'Hotel Villaitana està situat a menys de 3 km de Benidorm i acull una zona de spa luxosa, una platja artificial i diverses piscines exteriors. L'hotel es troba envoltat de 2 camps de golf dissenyats per Jack Nicklaus i té unes vistes magnífiques a la gran badia de Benidorm. El Melia Villaitana presenta un disseny inspirat en un poble mediterrani tradicional i disposa d'habitacions àmplies amb aire condicionat i terrassa o balcó privats. També inclouen TV per satèl·lit, bullidor d'aigua i bany privat amb assecador. Algunes zones del Villaitana són d'ús exclusiu per a les habitacions i els serveis The Level, on els clients The Level poden gaudir d'accés privat al saló The Level. El saló ofereix barra lliure, un bufet privat, còctels diaris, premsa, serveis de conserge i serveis previs a l'arribada. Les habitacions inclouen barra de so, TV de pantalla plana amb canals per satèl·lit, cafetera i servei d'obertura de llit, entre altres serveis. Les habitacions The Level també ofereixen unes vistes magnífiques als voltants. El centre de benestar del Villaitana disposa de gimnàs d'ús gratuït, sauna i circuit d'aigua amb banys termals. També s'ofereixen tractaments de bellesa i de relaxació. A més, al resort hi ha pistes de tennis i pàdel, un club i un parc infantil de temporada per a nens a partir de 5 anys. El Villaitana Hotel ofereix 6 restaurants i un snack-bar i està ben comunicat amb l'autopista AP-7. A més, des de l'Hotel Villaitana podreu arribar fàcilment per carretera al parc temàtic Terra Mítica i a la reserva natural de Terra Natura. Alacant és a 20 minuts amb cotxe. L'aeroport d'Alacant es troba a 50 km i l'aeroport de València, a 134 km.
Aquest hotel elegant està situat al centre d'Alacant, a menys d'1,5 km de la platja del Postiguet i el castell de Santa Bàrbara. L'establiment ofereix sauna, gimnàs, bany de vapor i terrassa moblada amb plantes. Les habitacions de l'Eurostars Centrum Alicante són modernes i inclouen aire condicionat, WiFi gratuïta i TV de pantalla plana. Algunes, a més, tenen dutxa d'hidromassatge o banyera. L'Eurostars Centrum Alicante serveix un bufet d'esmorzar a la terrassa i al restaurant Centrum podreu degustar cuina mediterrània. El bar del vestíbul ofereix programes d'esports en un TV de pantalla gran. L'hotel està ubicat a la zona comercial d'Alacant. L'Eurostars Centrum Alicant es troba a prop de l'autopista A-7 i a 15 minuts amb cotxe de l'aeroport d'Alacant. Les estacions de tren i autobús de la ciutat són a 500 m.
Para su visita a Alicante, este establecimiento proporciona un entorno distinguido y cuenta con una sauna, una piscina al aire libre y pistas de tenis al aire libre. Entre otros servicios e instalaciones, este establecimiento de 4 estrellas ofrece Wi-Fi sin cargo y centro de fitness. Las acogedoras habitaciones del hotel disponen de minibar, productos de baño y cuarto de baño privado. Todas ellas cuentan con televisión, sala de estar en la habitación y acceso a internet inalámbrico en las habitaciones, para su comodidad. El bar del hotel sirve un completo menú de bebidas, mientras que en el restaurante puede saborear platos mediterráneos. En las proximidades hay una variada oferta de bares y restaurantes que sirven diferentes tipos de cocina, una alternativa perfecta para los que prefieren cenar fuera. El hotel está emplazado en el Cabo de las Huertas, una popular zona turística. Asimismo, el Castillo de Santa Bárbara, el Puerto de Alicante y la D.O. Alicante están a solo un breve trayecto en coche.
Este hotel de Alicante se encuentra a solo cinco minutos del Ayuntamiento de Alicante, y dispone de una piscina, una sauna y un jacuzzi. También tiene un centro de fitness y otras comodidades como un spa/centro de fitness y un baño de vapor.
Con un bar en la azotea desde donde pueden contemplarse vistas al mar, esta propiedad está situada en el Casco Antiguo-Santa Cruz y ofrece piscina cubierta, sauna y jacuzzi. Sus habitaciones cuentan con terrazas privadas con vistas del mar.
A dos minutos caminando del Museo de Bellas Artes Gravina y la Catedral de San Nicolás, este establecimiento brinda una ubicación inmejorable en la zona centro de la ciudad de Alicante. Esta propiedad ofrece una buena ubicación en el Casco Antiguo-Santa Cruz.
Este hotel de Alicante está situado a solo unos minutos del Ayuntamiento de Alicante y la Catedral de San Nicolás, y ofrece un alojamiento tradicional. Los huéspedes también pueden utilizar el acceso a internet Wi-Fi gratis durante su estancia.
Este hostal ofrece a sus huéspedes una base excelente durante su estancia en Alicante, apenas a veinte minutos caminando de la Estación de Tren de Alicante.
El hotel brinda a los huéspedes una base excelente para su estancia en Alicante, a menos de diez minutos andando de la Estación de Tren de Alicante. También tiene un gimnasio y otras instalaciones como una sauna y un baño de vapor turco.
Durante su visita a Alicante, este establecimiento ofrece un alojamiento moderno y cuenta con una piscina infantil, un bar de aperitivos junto a la piscina y un gimnasio.
La tarifa mitjana per nit de Hotel Spa Porta Maris by Melia és un 25 % més barata que la tarifa mitjana per nit d'hotels de 4 estrelles similars de Alacant. La tarifa de Hotel Spa Porta Maris by Melia és normalment de 146 €/nit i és una bona oferta per allotjar-se en un hotel de qualitat a Alacant.
A 9,6 km de distància, Aeroport de Alacant-Elx és l'aeroport més proper a Hotel Spa Porta Maris by Melia. El temps mitjà d'un trajecte en cotxe de Hotel Spa Porta Maris by Melia a Aeroport de Alacant-Elx és de 0h 07min. Et recomanem consultar l'estat del trànsit entre l'hotel i l'aeroport.
Darrerament, una de les opcions més populars és agafar un taxi o contractar un servei de cotxe compartit per anar de Aeroport de Alacant-Elx a l'hotel. Aquesta opció sol ser econòmica, però els clients han d'estar atents als preus en hores punta.
Sí, Hotel Spa Porta Maris by Melia té una piscina per als seus clients. Les piscines dels hotels tenen horaris, no oblidis informar-te'n a la recepció abans d'utilitzar-la.
Hotel Spa Porta Maris by Melia is 0,5 km away from the center of Barri Vell - Santa Creu, Alacant. Consider visiting Museo Arqueológico Provincial de Alicante, a popular landmark that can be accessed from Hotel Spa Porta Maris by Melia by various forms of transportation.
Si tens dubtes o preguntes en relació amb la teva estada, truca al +34 965 147 021 per parlar amb la recepció de Hotel Spa Porta Maris by Melia.
Sí, Hotel Spa Porta Maris by Melia té servei de Wi-Fi disponible per als clients de l'hotel.
Sí, els clients de Hotel Spa Porta Maris by Melia tenen un gimnàs a la seva disposició. Pot ser que no estigui obert les 24 hores del dia, pregunta-ho a la recepció quan facis l'entrada.
L'horari estàndard de sortida de Hotel Spa Porta Maris by Melia és a les 12:00. Normalment, els clients poden fer l'entrada a partir de les 16:00. En cas de requisits especials, posa't en contacte amb recepció.
De mitjana, els clients paguen 146 € per nit per allotjar-se a Hotel Spa Porta Maris by Melia. Alguns usuaris han trobat habitació per només 85 € per nit. Introdueix les dates al formulari anterior per veure els preus disponibles per a la teva estada.
Sí, Hotel Spa Porta Maris by Melia té restaurant. L'hotel també té un bar i una sala d'estar.
Sí, Hotel Spa Porta Maris by Melia, Alacant, ofereix habitualment un servei de bugaderia per als clients. Els clients també tenen accés a una planxa i a una taula de planxar durant la seva estada. Si no són a l'habitació, sol·licita-les a recepció.
Estadio de José Rico Pérez és un lloc d'interès popular i està a poc més de 2,1 km de Hotel Spa Porta Maris by Melia.
Hotel Spa Porta Maris by Melia és una bona opció d'allotjament per visitar Pabellón Pedro Ferrándiz, que es troba a 2 km de distància.