Data d'entrada
Data de sortida
Compara altres webs amb HotelsCombined |
Mostra el mapa
World Travel Awards - Winner 2018

Milions de viatgers confien en nosaltres per trobar les millors ofertes d'hotel

Cram Hotel Hotel

Carrer d'Aribau, 54 Carrer d'Aribau, 54, 08011 Barcelona, Espanya Mostra el mapa

Mapa
8,4
Excel·lent 2.004 comentaris d'hostes
Tria les dates del viatge
Data d'entrada
Entrada
Data de sortida
Sortida
Habitacions i persones
Garantia de millor preu
Cerquem als millors webs de viatges per trobar el preu més barat

...i molts més!

Quant a Cram Hotel

Este hotel de 4 estrellas se encuentra ubicado en el centro histórico de Barcelona y cuenta con una gran variedad de instalaciones de primera clase como Wi-Fi sin cargo y bar de aperitivos junto a la piscina. Este moderno establecimiento ofrece una ubicación ideal en el mismo centro de la ciudad.

Los huéspedes pueden contar con gran cantidad de instalaciones y servicios, tales como un bar cafetería, masajes y una terraza en la azotea. Además de traslados al aeropuerto, en el mostrador turístico también puede podrá gestionar el alquiler de coches y bicicletas. Además, el personal multilingüe está a su disposición para recomendarle lugares de interés durante su visita a Barcelona.

Las modernas habitaciones del hotel cuentan con zapatillas, minibar y cuarto de baño privado. Todas ellas ofrecen productos de baño, películas y una televisión de pantalla plana.

El hotel le proporciona diferentes opciones de restauración, que incluyen un restaurante de estilo y un bar. Los huéspedes podrán visitar los muchos bares y cafeterías de las inmediaciones.

Los lugares de interés de Barcelona, como la Universidad de Barcelona y el Paseo de Gracia, son fácilmente accesibles a pie desde el hotel. La zona es también famosa por sus tiendas.

Excel·lent 8,4
valoracions de 2.004 usuaris

Instal·lacions i serveis de l'hotel

Normes

Animals no permesos

Serveis

Servei de cangur o guarderia, Neteja diària, Servei de consergeria, Oficina de canvi, Servei de bugaderia/tintoreria, Sales de reunions/banquets, Transport a l’aeroport

General

Per a no fumadors, Restaurant, Bar/Sala d'estar, Sortida exprés, Accessible - mobilitat, Assecador de cabells, Televisó per cable o per satèl·lit, Terrassa, Bugaderia, Ascensor, Aire condicionat, Minibar, Caixa forta, Sauna, Servei d'habitacions, Aparcament de llarga estada (de pagament), Aparcament (de pagament), Cafeteria, Barnús, Piscina exterior, Recepció les 24h, Magatzem disponible

Activitats

Bicicleta de lloguer

Internet

Wi-Fi gratuïta, Internet

Entrada

A partir de les 03:00 p. m.

Sortida

Abans de les 12:00 p. m.

Valoracions de Cram Hotel

Cram Hotel
8,4
Excel·lent
2.004 comentaris d'hostes

Valoracions recents de Cram Hotel

  • hicham

    Parelles joves

    May 2019

    Estada verificada

    Great hotel

    Great hotel. Very clean and nice rooms.

    9,5