Regne Unit 159.308
Anglaterra 120.445
Londres 20.187
Greenwich 481
Intercontinental London - The O2
Data d'entrada
Data de sortida
Compara altres webs amb HotelsCombined |
Mostra el mapa
World Travel Awards - Winner 2018

Milions de viatgers confien en nosaltres per trobar les millors ofertes d'hotel

Intercontinental London - The O2 Hotel

1 Waterview Drive 1 Waterview Drive, Londres, SE10 0TW, Regne Unit Mostra el mapa

Mapa
9,3
Excel·lent 6.586 comentaris d'hostes
Tria les dates del viatge
Data d'entrada
Entrada
Data de sortida
Sortida
Habitacions i persones
Garantia de millor preu
Cerquem als millors webs de viatges per trobar el preu més barat

...i molts més!

Quant a Intercontinental London - The O2

Excel·lent 9,3
valoracions de 6.586 usuaris

Instal·lacions i serveis de l'hotel

Normes

Animals no permesos

Serveis

Servei de cangur o guarderia, Centre de negocis, Servei de despertador, Neteja diària, Fax/fotocòpies, Servei de consergeria, Hammam (bany turc), Servei de bugaderia/tintoreria, Sales de reunions/banquets, Menús per a dietes especials (cal demanar-ho), Mascaretes disponibles per als clients, Spa, Seguretat les 24 hores, Casaments

General

Caixer automàtic, Bullidor elèctric, Tota la unitat és accessible en cadira de rodes, Accés al saló executiu, Habitacions familiars, Bressol disponible, Coixí de plomes, Extintor, Bugaderia, Servei de planxa, TV de pantalla plana, Llit plegable, Articles de neteja personal gratuïts, Piscina d'aigua calenta, Servei d'habitacions, Alarmes antiincendis, Calefacció, Coixí hipoal·lergogen, Distanciament físic a les zones de menjador, Normes de distanciament social, Empreses de neteja professionals s'encarreguen de la neteja de l'allotjament, Procés establert per comprovar la salut dels clients, Habitacions interconnectades disponibles, Piscina interior, Accés amb targeta de clau, Circuit tancat de TV a les zones comunes, Menjar infantil, Circuit tancat de TV a l'exterior, Per a no fumadors, Restaurant, Bar/Sala d'estar, Gel hidroalcohòlic a l'allotjament i a les zones principals, Caixa de seguretat per a portàtils, Sortida exprés, Assecador de cabells, Pantalles o barreres físiques entre el personal i els clients en algunes zones, Pica baixa, Televisó per cable o per satèl·lit, Ús de productes de neteja efectius contra el coronavirus, Aire condicionat, Diaris, Coixí sense plomes, Desinfecció de l'allotjament entre estades, L'allotjament es tanca després de netejar-lo, S'ha desinfectat tota la vaixella i el joc de coberts, El menjar està protegit d'una manera adient, Planxa per a pantalons, Es pot demanar menjar a l'allotjament, Els clients poden rebutjar el servei de neteja de l'allotjament, El personal segueix tots els protocols de seguretat establerts per les autoritats locals, Aparcament (de pagament), Barnús, Bany privat, Recepció les 24h, Zona de fumadors, Bany turc, Magatzem disponible, Aparcament privat, Spa i centre de benestar, Ràdio, Vàter elevat, Vistes al riu, Terrassa/Pati, Accessible - mobilitat, Dutxa per a cadira de rodes, Tovalloles de platja, Llençols, Tovalloles, Caixa forta, Càrrega de vehicles elèctrics, Zona per jeure, Ascensor, Minibar, Xampú, Dutxa, Planxa i taula de planxar, Casquet de dutxa, Cadira per a la dutxa, Accessible en ascensor, Bany adaptat, Adaptador, Sabatilles d'anar per casa, Kit de primers auxilis, Endoll a prop del llit, Sofà, Sofà llit, Banyera, Insonorització, Gel de bany, Ampolla d'aigua, Esmorzar a l'habitació, Suite nupcial, Tetera/cafetera, Telèfon, Encatifat, Nevera, Lavabo, Paper de vàter, Vàter amb agafadors, Caixa forta, Sauna, Raspall de dents, Vista a la ciutat, Tovalloles/llençols (de pagament), Penjador de roba, Papereres, Cafetera, TV, Plantes superiors accessibles en ascensor, Suavitzant, Aparcador/-a de cotxes, Escriptori, Zona de menjador, Serveis VIP a l'habitació, Taula per menjar, Dutxa sense graó, Armari

Activitats

Golf, Centre de fitnes, Bowling, Massatge

Internet

Wi-Fi disponible a tot arreu, Internet, Wi-Fi gratuïta

Entrada

A partir de les 03:00 p. m.

Sortida

Abans de les 12:00 p. m.

Valoracions de Intercontinental London - The O2

Intercontinental London - The O2
9,3
Excel·lent
6.586 comentaris d'hostes

Resum de puntuacions

  • Neteja 9.6
  • Comfort 9.6
  • Ubicació 9.5
  • Serveis 9.5
  • Personal 9.5
  • Qualitat-preu 8.5

Valoracions recents de Intercontinental London - The O2

  • Lucille G

    Mar 2019

    Estada verificada

    Magnificent Lodging

    Each individual from staff, regardless of whether the front of the house, eatery or bar, had an inviting grin. They couldn't do what's needed amid our short remain in this all around named hotel. Our suite had each conceivable pleasantry. The soundproofing is to such an extent that one can't hear the low flying overhead airplane or neighboring rooms. We had a magnificent perspective on the waterway and Canary Wharf. There is a complimentary transport to the Undergrounds' Celebration Line. We will surely return.

    10,0
  • Kevin Z

    Aug 2018

    Estada verificada

    Wonderful Accommodation

    The main reason to stay here is to be close to the O2 however it’s about an 8-10-minute walk. There is an alternative route but that seems an even further walk but the signage is dreadful. They really need a shuttle as I would really not want to drag suit cases there. The rooms are really nice but not that big and quite warm, the air con could be better. Breakfast is ordinary I didn’t like that there was a lot of food split around the food warmers and not wiped up and there was only sliced bread and no rolls. The sky bar is really nice with views of the Thames.

    10,0
  • Khan A

    Jul 2018

    Estada verificada

    Good!

    I traveled with my handicapped mother. Especially the Concierge & Bellboy team and the staff of the breakfast restaurant & the Clipper bar were very friendly. The rides from North Greenwich Pier to Westminster Pier with the Thames Riverboats for us a USP. The walk from the hotel to Schiff pier is too far for older guests and especially in the dark not recommended. To our mind, the 'public areas' are too iced. The information about the hotel on the website or booking engine should be clear. Also, all main attractions nearby this hotel should be clearly mentioned on the website. Housekeeping services should be improve.

    8,5