Espanya 239.760
València 2.292
Hostal Penalty
Data d'entrada
Data de sortida
Compara altres webs amb HotelsCombined |
Mostra el mapa
World Travel Awards - Winner 2018

Milions de viatgers confien en nosaltres per trobar les millors ofertes d'hotel

Hostal Penalty Hotel

Avinguda de Suecia, 27 Avinguda de Suecia, 27, 46010 València, País Valencià, Espanya Mostra el mapa

Mapa
Tria les dates del viatge
Data d'entrada
Entrada
Data de sortida
Sortida
Habitacions i persones
Garantia de millor preu
Cerquem als millors webs de viatges per trobar el preu més barat

...i molts més!

Quant a Hostal Penalty

Durante su estancia en Valencia, esta propiedad proporciona un entorno confortable y cuenta con servicio de niñera, recepción abierta las 24 horas y un aparcamiento gratuito.

El hotel tiene servicio de lavandería, un mostrador turístico y habitaciones con acceso para discapacitados. Los huéspedes que durante su viaje quieren mantenerse en contacto con sus amigos o colegas de trabajo cuentan con conexión a internet.

El hotel dispone de luminosas habitaciones que incluyen ducha, televisión de pantalla plana y secador de pelo. En las habitaciones encontrará numerosas comodidades, como un teléfono y armarios.

Los huéspedes del hotel pueden vivir una experiencia culinaria única en el restaurante de la propiedad, que es una alternativa estupenda para los que prefieren no alejarse del alojamiento para comer o cenar. Hay comidas preparadas, disponibles previa petición, para los huéspedes que van de excursión.

Situado en el distrito del Pla del Real, este hotel está rodeado de una gran variedad de tiendas y restaurantes y en el centro de la vida nocturna, por lo que es una base ideal para disfrutar de su estancia. La Ciudad de las Artes y las Ciencias, la D.O. Valencia y el Oceanográfico quedan a menos de 10 minutos en coche.

Instal·lacions i serveis de l'hotel

Normes

Animals permesos prèvia consulta. S’hi poden cobrar suplements.

Serveis

Servei de cangur o guarderia, Servei de bugaderia/tintoreria

General

Caixa forta, Per a no fumadors, Bar/Sala d'estar, Aparcament, Accessible - mobilitat, Assecador de cabells, Bressol disponible, Ascensor, Bugaderia, Aire condicionat, Recepció les 24h, Magatzem disponible

Internet

Wi-Fi gratuïta

Entrada

A partir de les 01:00 p. m.

Sortida

Abans de les 12:00 p. m.

Valoracions de Hostal Penalty