Lloguers de vacances a León, Nicaragua

Cerca i compara lloguers de vacances a León, Nicaragua a centenars de llocs de viatges a HotelsCombined i estalvia.

...i més

Descobreix per què els viatgers adoren HotelsCombined

Compara valoracions d'hotels recollides a partir de milers d'opinions dels usuaris.

Una sola cerca et proporciona preus precisos d'hotels econòmics.

Personalitza els resultats per cadena hotelera, serveis, preu i molt més.

Cerca hotel tantes vegades com vulguis, sense cost.

Informació de viatge per a lloguers vacacionals a León

Utilitza els nostres consells amb dades d'HotelsCombined per trobar el teu pròxim lloguer de vacances a León.

Quin és el dia més barat per allotjar-se en un lloguer de vacances a León?

El dia més barat per allotjar-te a León és el dijous (25 €). D'altra banda, els viatgers poden esperar pagar el màxim el diumenge, quan la mitjana de preu per nit arriba als 101 €.

Els lloguers de vacances més barats a León, Nicaragua

Descobreix estades econòmiques a León, Nicaragua que t'ofereixen una experiència de qualitat per un preu mòdic. Es poden trobar hotels a León, Nicaragua per tan sols 28 € per nit. Actualment hi ha un establiment a León, Nicaragua que es poden reservar per aquest preu. Somar Surf camp & Lodge és un dels hotels que es poden reservar pel preu més baix a León, Nicaragua. Les dades de preus es van actualitzar el dia 15 de març de 2026 per últim cop.
De tots els lloguers de vacances que hem trobat a León, aquests establiments tenen el preu més baix. Els preus normalment fluctuaran en funció de les dates seleccionades, les estrelles del lloguer de vacances i la seva ubicació.
Km 78 Carr. Panamericana, León, Nicaragua
19,7 km del centre urbà
Wifi gratuïta
Trasllat a l'aeroport
28 €
Mitjana per nit
Teatro Municipal Jose de la Cruz Mena 4 1/2 c. al Oeste, León, Nicaragua
1,2 km del centre urbà
Wifi gratuïta
32 €
Mitjana per nit

Altres allotjaments a León, Nicaragua

Troba el lloguer de vacances perfecte per a la teva estada a León, Nicaragua. Hi ha 176 allotjaments a León, Nicaragua; les dades de preus s'han actualitzat el dia 15 de març de 2026 per últim cop. El preu mitjà per a un hotel a León, Nicaragua és de .
En La Calle De La Renta, León, Nicaragua
0,6 km del centre urbà
Wifi gratuïta
21 €
Mitjana per nit
León, Nicaragua
0,6 km del centre urbà
Aire condicionat
27 €
Mitjana per nit
León, Nicaragua
0,9 km del centre urbà
Aire condicionat
77 €
Mitjana per nit
Costado Noreste De La Unan-Leon 1/2c Al Norte, León, Nicaragua
0,1 km del centre urbà
Piscina
Wifi gratuïta
Parking
76 €
Mitjana per nit
Iglesia Zaragoza, 2 Cuadras Al Oeste, León, Nicaragua
1,1 km del centre urbà
Wifi gratuïta
Trasllat a l'aeroport
25 €
Mitjana per nit
De la Esquina de Los Bancos 1c al Este, León, Nicaragua
0,3 km del centre urbà
Wifi gratuïta
Trasllat a l'aeroport
52 €
Mitjana per nit
Calle Ruben Dario, León, Nicaragua
0,4 km del centre urbà
Wifi gratuïta
Aire condicionat
41 €
Mitjana per nit
South Side San Sebastian Church, León, Nicaragua
0,7 km del centre urbà
Wifi gratuïta
24 €
Mitjana per nit

On et pots allotjar a León?

Explora barris i zones diferents a León, Nicaragua per trobar la ubicació perfecta per a la teva estada. Les dades del mapa es van actualitzar el dia 15 de març de 2026 per últim cop.
Utilitza la barra de desplaçament i amplia les zones a León que penses visitar per trobar establiments als voltants. Es pot veure més informació sobre un lloguer de vacances determinat fent clic en el nom del lloguer de vacances al mapa.

Preguntes freqüents sobre l'allotjament a León, Nicaragua

Consulta consells i estadístiques útils per allotjar-te a León i gaudir de l'experiència al màxim. Les preguntes freqüents es van actualitzar el dia 15 de març de 2026 per últim cop.
  • Quant costa un lloguer de vacances a León?

    51 € per nit és el preu dels lloguers de vacances de León, de mitjana. El preu més baix que han trobat darrerament els nostres usuaris és de 17 € per nit, tot i que qualsevol oferta per 42 € per nit o inferior és bona. Els preus dels lloguers de vacances de León fluctuen durant l'any, cal saber que l'desembre és el mes més car per reservar i el agost el més barat.

  • Hi ha cap lloguer de vacances de tipus Casa d'hostes a León?

    Si vols reservar un lloguer de vacances de tipus Casa d'hostes a León, en tens 14 per triar. Et recomanem Hostal Ruinas de San Sebastián doncs actualment és el lloguer de tipus Casa d'hostes més popular entre els nostres usuaris.

Troba millors resultats per a la teva estada a León, Nicaragua