On dormir

Lloguers de vacances a Żejtun

Cerca i compara lloguers de vacances a Żejtun, Malta a centenars de llocs de viatges a HotelsCombined i estalvia.

Żejtun, Malta
2 May — 3 May2
...i més

Descobreix per què els viatgers adoren HotelsCombined

Compara valoracions d'hotels recollides a partir de milers d'opinions dels usuaris.

Una sola cerca et proporciona preus precisos d'hotels econòmics.

Personalitza els resultats per cadena hotelera, serveis, preu i molt més.

Cerca hotel tantes vegades com vulguis, sense cost.

Altres allotjaments a Żejtun

Troba el lloguer de vacances perfecte per a la teva estada a Żejtun. Hi ha 45 allotjaments a Żejtun; les dades de preus s'han actualitzat el dia 25 de April de 2025 per últim cop. El preu mitjà per a un hotel a Żejtun és de .
Mostra tots els allotjaments de 45
Żejtun, Malta
1,1 km del centre urbà
Aire condicionat
793 €
Mitjana per nit
Żejtun, Malta
0,6 km del centre urbà
Aire condicionat
325 €
Mitjana per nit
Żejtun, Malta
1,2 km del centre urbà
Aire condicionat
141 €
Mitjana per nit

On et pots allotjar a Żejtun?

Explora barris i zones diferents a Żejtun per trobar la ubicació perfecta per a la teva estada. Les dades del mapa es van actualitzar el dia 25 de April de 2025 per últim cop.
Explora les zones properes a Żejtun que tens pensat visitar per trobar lloguers de vacances als voltants. Per veure més informació sobre un lloguer de vacances concret del mapa, fes clic sobre el nom.

Preguntes freqüents sobre l'allotjament a Żejtun

Consulta consells i estadístiques útils per allotjar-te a Żejtun i gaudir de l'experiència al màxim. Les preguntes freqüents es van actualitzar el dia 25 de April de 2025 per últim cop.
  • Quant costa un lloguer de vacances a Żejtun?

    135 € per nit és el preu dels lloguers de vacances de Żejtun, de mitjana. El preu més baix que han trobat darrerament els nostres usuaris és de 30 € per nit, tot i que qualsevol oferta per 135 € per nit o inferior és bona. Els preus dels lloguers de vacances de Żejtun fluctuen durant l'any, cal saber que l'març és el mes més car per reservar i el agost el més barat.